A time for us   Andy Williams
A time for us, someday there'll be
When chains are torn by courage

Born of a love that's free

A time when dreams so long denied can flourish

As we unveil the love we now must hide

*A time for us, at last to see

A life worth while for you and me

And with our love through tears and thorns we will endure

As we pass surely through every storm

A time for us, someday there'll be
A new world, a world of shining hope for you and me重覆*


我倆的時光      安迪威廉斯
我倆的時光,總有一天會來
當鎖鏈被勇氣蝕穿
從愛中而生必然是自由的(無所顧忌的愛)
長久被否定的夢想將大放異彩
我們現在必須隱藏的愛終得浮現
我倆的時光,指日可待
人生中一段值得我倆珍惜的時光
用愛穿越淚水與荊棘,我們一定能承受
像我們安然度過每場暴風雨

我倆的時光,總有一天會來
一個嶄新的世界,為你我閃耀著希望的世界

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovehch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()